NASZA PRACOWNIA WYPOSAŻONA JEST W SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO BADANIA WTRYSKIWACZY BENZYNOWYCH I DIESLA
Regeneracja wtryskiwacza to proces przywrócenia go do stanu w którym jego parametry są w 99.9% identyczne, jakie posiada nowy wtryskiwacz, na dowód czego generuje się wydruk ze stołu probierczego.
Wydruk potwierdza 100% sprawności wtryskiwacza.
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy BOSCH:
- Wymiana uszczelnień
- Wymiana końcówek wtrysku
- Wymiana tulejki i popychacza
- Regulacja wtryskiwacza
- Drukowanie protokołu z kalibracji/testu wtryskiwacza
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy DELPHI:
- wymiana końcówek wtrysku
- wymiana zaworków ceramicznych
- kodowanie wtryskiwaczy
- drukowanie protokołu z kalibracji/testu wtryskiwaczaKraśnik
Sprawdzenie wtryskiwaczy DENSO:
- sprawdzenie wtryskiwacza
- drukowanie protokołu z testu wtryskiwacza
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy SIEMENS VDO:
- sprawdzenie wtryskiwacza
- wymiana końcówki wtrysku i zestawu
- sprawdzenie i kodowanie wtryskiwacza
- drukowanie protokołu z kalibracji/testu wtryskiwacza
Wtrysk bezpośredni
G-DI / FSI / HPI / DISI / SIDI
Wtrysk pośredni wielopunktowy
MPFI / SPFI
Starsze systemy, np. wtrysk jednopunktowy lub mechaniczny
L-JETRONIC / CSFI / CPFI / TBI / CFI /
K-JETRONIC
wtryskiwacze w łodziach E-TECH / FICHT